főoldal főoldal
megjelent lemezeink a ládafia az együttes koncertek

2005. október 6-11.
A Sebő-együttes Indiában

csütörtök-péntekszombatvasárnaphétfőműholdképeksajtóegyebek

Utazás 1/5
Délelőtt egy kis rövid bemelegítő repülés BUD-FRA, majd a vámmentes alkoholos fertőtlenítőszerek (belsőleg!) beszerzése után vidámabban tekintettünk a hétórás elefántfogság elé. Merthogy 747-es Jumbóval vitt minket a Lufthansa Delhibe.

Turista osztályon utaztunk, a 47-48-as sorban. Egy sorban 10 ülőhely van – jó nagy göbzi… Egyébként annyira nem kellemetlen a bezártság, lehet sétálni, adnak enni-inni (többször is), van mozi, rádió. Csak az kínos, amikor a monitoron kiírják, hogy a hátralévő távolság még 3500 – mérföld.
Delhiben a gépből kilépve kellemes 26 fok fogadott minket Indiában. A páratartalom az egekben. Aztán kiderült, hogy ez egy száraz, hűvös légkondicionált repülőtér. Kint valójában 30 fok volt. Éjjel fél egykor.

A reptéren várt minket Lázár Imre, a Delhi Magyar Tájékoztatási és Kulturális Központ (továbbiakban az Intézet) igazgatója, akinek diplomata-igazolványa segítségével hamar megszereztük az útlevelünkbe a határőrség pecsétjét.
Gyors fuvar a szállásunkra, a nagykövetség egyik szolgálati lakását bocsátották rendelkezésünkre.

Péntek délelőtt ismerkedés az Intézettel, egy gyors interjú, majd Németh Iván nagykövet úrhoz voltunk hivatalosak ebédre, a rezidenciára (zöldbableves, majd indiai bemutató: tandúri csirke, dál, többféle csatni, csapáti, paráthá és a végén ismét hazai ízek: mákos bejgli).

Ismerkedés 1/6

Koncert és kiállítás 1/2
Az első koncertünk a Delhi Magyar Tájékoztatási és Kulturális Központban volt (továbbiakban az Intézet). Nagydobot nem vittünk magunkkal – épp elég feladat volt a becsekkoláskor a többi hangszert megmagyarázni –, a vendéglátóink azonban szereztek egyet, nem is kicsit!

Az Intézetben a József Attila év kapcsán egy remek fotódokumentációs kiállítást rendeztek, a megnyitóhoz kapcsolódott a koncertünk.

Az egyik képen Sebő épp egy tv-interjút ad. Itt kell megjegyeznem, hogy ottlétünk alatt egy csomó újságíróval találkoztunk, mindegyik nagyon felkészült volt és igen jó kérdéseket tett fel. Üdítő élmény volt.